Hola amgios!

Surfet är fortfarande värdelöst så för att försöka behålla vårt sista lilla förnuft så får vi roa oss med andra aktiviteter. Igår åkte vi till Los Christianos, som är grann"stan" och K-L shoppade en keps och ett par gräsligt snygga, rosa shorts! Jag var minst sagt avundsjuk men tänkte lägga mina slantar på en stor handväska istället, måste ju ha något att ha mina kommande skolböcker i. Idag inspekterade vi vattenlandet "Siam Park" istället. Riktigt trevligt hade vi det bland vattenrutschkanor, konstgjorda vågor (bara att få leka lite i vågorna stillade den värsta surfabstinensen), sjölejon och hajar i akvarium. Kalle-Ludde ville självklart åka den läskigaste attraktionen där man liggandes på rygg mer eller mindre faller fritt rakt ner från en omänskligt hög höjd... jag hoppade över det upplevesen ja. Tydligen uppfyllde den ändå inte hans förväntningar och de 20 minuterna han fick spendera i kön var lite av en "party-pooper". Som sagt, en bra dag med fantastiskt sällskap, goda hamburgare och tillfälle att bättra på solbrännan en aning.

Nedan bjuds det på lite bilder men ni känsliga läsare kanske ska hoppa över att kika, det förekommer lik på en bild...


Gårdagens lunch; K-L tröttnar aldrig på burgare så här, för 3dje dagen i rad äter han sin specialare!


Själv käkade jag en sallad med färsk spenat, serranoskinka, fetaost, äpple och oliver.


Strandad sjöjungfru...



Vi avslutade shoppingen här, med en...


öl för den lyckliga herrn som fyndade (nåja) den snygga kepsen ovan och en...


Mojito till damen. Värre dagar har vi haft!


Vi var tvugna att begrava den stackars lilla musen som Sef eller vem det nu var så snällt hade offrat till oss. Nej jag har inte påssjuka även om det ser ut så på bilden ovan, jag gör mitt bästa för att se ledsen ut!


RIP lille mus...





Kommentera

Publiceras ej