De senaste 2 dagarna har jag varit helt speedad, har haft så mycket spring i benen så det känns som jag druckit 10 koppar kaffe på raken. Igår hade även min kära bror blivit smittad, ganska spännande med två hyperaktiva människor under samma tak. Fick i alla fall ut lite av denna energi på gymmet idag, körde bröst och triceps, provade även lite marklyft för första gången bara för att känna in tekniken lite och det kändes riktigt bra! Den här bloggen börjar mer och mer lika en träningsblogg men det kanske är det den får vara när vi inte är på resor... 
 
Nu ska jag fortsätta med min lunch så att kroppen får lite näring till de stackars trötta musklerna. På menyn står scramled eggs, en knäckemacka på en bädd av babyspenat (hoho det gäller att få det att låta så lyxigt som möjligt va...) och till denna fina komposition en mjölkshake med blåbär och kvarg!
 
 

1 kommentarer

Biba Crona

20 Jul 2012 16:40

Marklyft är inget din PT rekommenderar än på minst ett år !! Kramis din PT

Kommentera

Publiceras ej